Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Indexadores
Template
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 24 (2020): Labor
Vol. 1 No. 24 (2020): Labor
Published:
2020-10-19
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Nota do Editor
Título Padrão
07
PDF PORTUGUÊS (Português (Brasil))
Título Padrão
,
08-10
PDF PORTUGUÊS (Português (Brasil))
Dossiê
Título Padrão
,
11-23
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
percepções de professores que atuam na Educação Profissional integrada ao Ensino Médio no município de Mossoró-RN sobre esses termos
, Marcos Sérgio Carvalho Rebouças, ,
24-42
PDF (Português (Brasil))
Problem-based learning
experiences in Professional and Technological Education
,
43-61
PDF (Português (Brasil))
Reflections on teaching in professional and technological education
, ,
62-81
PDF (Português (Brasil))
Educational Practices and Art Teaching in Professional and Technological Education
, Vantoir Brancher, Paniz Paniz
82-103
PDF (Português (Brasil))
Revisiting teaching practice
EGRESSES’MEMORIES FROM SPECIALIZATION IN TEACHING IN PROFESSIONAL EDUCATION
,
104-122
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
Trajetória e possibilidades para o êxito de uma educação profissional politécnica e integral.
, , ,
123-148
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
um relato de experiência
,
149-174
PDF (Português (Brasil))
The historical-critical pedagogy as educational paradigm and theoretical-methodological conception for educational product validation at PROFEPT
,
175-199
PDF (Português (Brasil))
Practical classes of electrical installations in professional education under Paulo Freire’s perspective
,
200-222
PDF (Português (Brasil))
The The materiality process of the common polytechnical core’s in the context of Integrated High School at the Instituto Federal de Santa Catarina, Chapecó Campus
,
223-272
PDF (Português (Brasil))
Contributions of the subject Theories and Practices of Teaching and Learning in the process of training masters students in Professional and Technological Education:
multiple learning in pandemic scenarios
,
250-272
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
do cenário nacional ao contexto do estado da Bahia
,
273-292
PDF (Português (Brasil))
Historical evidence of technicality in letters about memories of pedagogical practices at the State School Professor Anísio Teixeira (1974-1985)
,
293-313
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
da escola média de agricultura de Pinheiro ao colégio agrícola Nilo Peçanha (1910-1964)
,
314-330
PDF (Português (Brasil))
Socio-spatial history of labor in Brazil, technological professional education and regional issue
, ,
331-355
PDF (Português (Brasil))
Brejuí Mine
memory and work in Currais Novos-RN
,
356-368
PDF (Português (Brasil))
A historical rescue of PROEJA from IF Sudeste MG:
echoes brought by the documents
Nara Soares Costa, Beatriz Gonçalves Brasileiro, Paula Reis de Miranda
369-390
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
um estudo das leis 5.692/71 e 13.415/17 e a proposição de um prisma rizomático na educação profissional
, ,
391-414
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
portuguÊs
415-431
PDF (Português (Brasil))
Technology, work and cultural heritage
an approach from the perspective of human emancipation
432-453
PDF (Português (Brasil))
The Ministry of Agriculture, Industry, Commerce and the expansion of vocational education
actions and concepts (1909-1930)
, Olívia Morais de Medeiros Neta
454-480
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
481-510
PDF (Português (Brasil))
Work and Education in the World Bank Agenda to Brazilian youth
Luiz Henrique Fernandes dos Reis,
511-537
PDF (Português (Brasil))
Artigos
Scientific production on Professional and Technological Education
,
538-562
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
, Érica , , ,
563-592
PDF (Português (Brasil))
Título Padrão
,
593-617
PDF (Português (Brasil))
Studente assistance in the context of EFA:
the needs for access and permanence and confrontations with LGBTphobic practices in school daily life
, ,
618-645
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Browse
Developed By
Open Journal Systems